Vrijdag de laatste dag

26 april 2024 - Haarlem, Nederland

Vandaag alweer de laatste dag!

De vakantiegangers waren vroeg uit de veren en kregen een heerlijk ontbijt uit het vuistje. De laatste spullen werden in de koffers gedaan en in de auto gezet. Toen iedereen in de auto zat konden we terug naar Haarlem rijden, ook deze reis is vlekkeloos verlopen. Bij thuiskomst werden we opgewacht door de thuisblijvers en kregen we in de Duinpan een lunch die bestond uit friet, broodje en een snack. Nadat alle spullen weren waren opgeruimd en de bussen weer terug waren gebracht, namen we afscheid van elkaar en ging een ieder naar zijn eigen woning/kamer.

Wij hebben heerlijk genoten van deze vakantie en wij weten zeker dat de vakantiegangers het daarmee eens zijn. Wij hebben de hele week vrolijke, tevreden en dankbare gezichten gezien. De vakantie is zeker voor herhaling vatbaar.

Deze vakantie werd mede mogelijk gemaakt door de inzet van Miranda, Sabine, Martijn, Karel, Marion (dochter van Mw Schouten), Annelies (vrouw van Hans Homburg) en Irene.

1. Joris kesseler:
    26 april 2024
    Heel veel dank voor een ieder die geholpen heeft deze week voor onze ouders mogelijk te maken ❤️
  2. Hanny Korstjens:
    26 april 2024
    Heel veel dank voor jullie enorme inzet en betrokkenheid. Maar vooral ook voor jullie enthousiasme en vrolijkheid!
  3. Annelies Nijssen-Snoek:
    26 april 2024
    Super bedankt voor alles! De donderdag bij mijn vader in Dongen was een fantastische dag, mooie herinnering en blij dat ik deze dag samen met mijn pa en jullie heb mogen beleven! ❤️
  4. Andre Vinke:
    27 april 2024
    Iedereen zeer bedankt voor het regelen en verzorgen van deze week. Zelf zijn wij ook een dagje langs geweest en hebben mogen ervaren met hoeveel aandacht en liefde de mensen werden verzorgd en begeleid.
    Mijn moeder heeft zeer genoten van deze vakantie.

Jouw reactie