Dinsdag dag 2

23 april 2024 - Kaatsheuvel, Nederland

De dag begon alweer vroeg, rond 7 uur waren wij, begeleiding, al uit de veren om de dag met frisse moed te beginnen. Nadat we iedereen schoon en fris aan tafel hadden, hebben we met z'n allen ontbeten. Om 10 uur gingen we richting Breda om eerst de grote kerk te bezichtigen met een leuke rondleiding, daar hebben we vele nieuwtjes aangehoord. Daarna gingen we naar de broodtoren waar we hebben genoten van een kop soep en kadetjes met ham en kaas. Nadat we ons hadden opgewarmd, gingen we weer naar buiten om ons te melden voor een stadswandeling. Na anderhalf uur lopen door de stad en weer heel veel weetjes te hebben gehoord gingen we afsluiten met een drankje op het terras. Daarna weer de bus in naar het vakantiehuis.

Nadat iedereen weer aan de tafel zat hebben we kunnen genieten van een chinese maaltijd, de vakantiegangers hebben genoten van dit eten. Na het eten een ijsje en koffie en in de avond gingen de dames en heren zoetjesaan naar bed.

We hebben goede reacties gekregen over afgelopen dag, iedereen was tevreden en dat was op de dag ook te zien aan de vrolijke gezichten.

1. Annelies Nijssen-Snoek:
    24 april 2024
    Tjonge jonge wat doen jullie het allemaal goed zeg! Bedankt voor de impressie en de verslagen. @Henk Snoek lekker ook je handschoenen aan, als het zo koud is 😃
  2. Margot de Roos:
    24 april 2024
    Weer super leuke dag gewerst. Op naar een gezellige derde dag. Veel plezier allemaal.
  3. Ciska Beers:
    24 april 2024
    Wat leuk om mee te lezen en voor straks om samen herinneringen op te halen, super.
    En wat doen jullie veel :)
  4. Ruud:
    24 april 2024
    Leuk programma. Leuke stad ook, Breda. Veel plezier allen.
  5. Anja Fluiter:
    24 april 2024
    Zo te lezen een topdag met veel vermaak. Genieten jullie er nog maar lekker van.
  6. Sharona Rutte:
    25 april 2024
    Het was een supergeslaagde dag!

Jouw reactie