donderdag 4e dag

25 april 2024 - Kaatsheuvel, Nederland

Vandaag begon heerlijk rustig, we hadden in de ochtend geen plannen dus de meeste vakantiegangers hebben ook heerlijk uitgeslapen. Zoals je op de foto kan zien zaten er een paar pas om 10.55 aan het ontbijt, ze hadden het nodig om even uit te slapen, want de dagen zijn vol van leuke uitjes en goede indrukken. Mooie herinneringen zijn gemaakt de afgelopen week en je ziet de vakantiegangers ook echt genieten.

Na het late ontbijt hebben een aantal bewoners geknutseld, ze hebben een vlinder gemaakt met vliegerpapier, wat een leuk effect geeft als je het voor het raam hangt, ze waren hier heel ijverig mee bezig.

Tegen 13 uur gingen we weer de bus in om op weg te gaan naar Dussen, daar aangekomen werden we verwelkomt met een kop koffie/thee met een heerlijk gebakje. Daarna gingen we in een treintje voor een rondrit met uitleg van de omgeving. Dussen is een dorpje in Brabant waar ook een klompmakerij is, daar kregen wij een uitleg hoe klompen gemaakt worden op de traditionele manier. Weer was iedereen aandachtig aan het luisteren, maar de meneer deed het ook erg leuk.

Om de vakantie af te sluiten gingen we met zijn allen uit eten, ook hier was het eten weer voortreffelijk. Na het eten zijn we weer naar het huisje gegaan en hebben daar nog een kop koffie/thee gedronken en gingen de bewoners weer richting bed.

Koffers werden weer ingepakt en rommel opgeruimd om morgen weer op tijd richting Haarlem te rijden.

1. Margot de Roos:
    26 april 2024
    Was weer een mooie dag. Helaas komt er een eind al alle gezellige uitstapjes in een andere omgeving. Maar morgen wacht er vast een watm welkom thuis in de Blinkert. Dan kan iedereen tevreden op een geslaagde vakantie terug kijken en horen we alle verhalen.
  2. Heleen Hensen-Homburg:
    26 april 2024
    Prachtig verhaal weer. Heel leuk om dit steeds te lezen en te zien. Goede reis naar huis!
  3. Anja Fluiter:
    26 april 2024
    Er is een tijd van komen en gaan wat een fijne momenten en dagen zijn het geweest afgaande op de foto’s en verslag. Voor herhaling vatbaar
  4. Joris kesseler:
    Hoi Irene
    Bedankt voor je leuke verslagen en foto's die je met ons hebt gedeeld.
    Het was meegenieten en als je op de foto's keek hadden alle bewoners het erg naar hun zin
    Goede reis terug

Jouw reactie