Woensdag 3e dag

24 april 2024 - Kaatsheuvel, Nederland

De 3e dag alweer, we zijn op de helft. Met goede moed kwam iedereen weer fris en fruitig aan de eettafel. Na een lekker ontbijt met warme broodjes en een gekookt ei gingen we de bus in op weg naar Luykgestel om een broodbakkerij te bezoeken. Na een goed uur te hebben gereden (ook een stukje door België) waren we op plaats bestemming. We kregen uitleg hoe brood wordt gebakken en wat er allemaal inzit. Alle bewoners zaten met grote belangstelling te luisteren. Op het eind kregen we allemaal een stukje deeg waar we zelf een broodje van mochten kneden, deze hebben we later op de dag smakelijk opgegeten. Na de bakker gingen we naar de molen, ook daar kregen we een leuke uitleg over oa de stand van de wieken en het malen van gerst. Nadat we een leuke groepsfoto hadden gemaakt gingen we naar een restaurant waar we een diner gingen nuttigen. Vol en voldaan gingen we daarna weer de bus in om weer een uur terug te rijden naar ons vakantiehuis,  het was een flink eind rijden maar zeker de moeite waard geweest.

Weer terug in ons huis ging ieder een beetje zijn eigen gang, de een deed een spelletje, de ander maakte een praatje en weer een ander ging tv kijken. Omdat we nog vol zaten van het diner van vanmiddag hadden we wat eigengemaakte broodjes belegd en opgegeten.

Miranda en Irene gingen op ziekenbezoek bij Mw Duineveld, wij kunnen jullie vertellen, dat Mw er goed bijzat en genoeg praatjes had. De operatie is goed gegaan en nu is het hopen dat ze weer snel naar Haarlem kan komen. Ze vond het erg leuk dat we langskwamen en nog leuker was de kaart en de koek en snoep welke wij voor haar hadden meegenomen.

Na weer een geslaagde dag gingen de vakantiegangers moe maar voldaan naar bed. De tevredenheid straalt van hun gezichten en zijn zeer dankbaar dat ze dit mogen en kunnen meemaken.

1. Heleen Hensen-Homburg:
    25 april 2024
    Bedankt weer voor dit leuke verslag. En wat een vrolijke foto's!
  2. Willie de Vries:
    25 april 2024
    Leuk om mee te lezen met jullie belevenissen Nog heel veel plezier met zijn allen en sterkte voor mw Duinebeld bij haar herstel
  3. Willie de Vries:
    Mw Duineveld bedoel ik natuurlijk
  4. Ruud:
    25 april 2024
    Dat was een volle en leuke dag. Veel plezier nog.

Jouw reactie