Vakantie Dongen door Conny Zwart

23 april 2024 - Kaatsheuvel, Nederland

Wat zal ik zeggen van onze 1e vakantiedag naar Dongen.

Ik zou zeggen tumolthurned (verbazingwekkend), maar....... Miranda, Martijn, Sabine en Irene hadden alles tot in de puntjes kleur gegeven aan deze wederom gure, afgewisseld met een beetje zonnige dag. Als lunch hadden we gebak met koffie zodat de reis, nadat alles ingepakt was, van thee en 100erden rolstoelen en rolators tot de nodige inco's, kon beginnen. Tot slot namen we de vakantiegangers, die nog mee wilden, die allemaal hun rothumeur van de winter achterlieten. En zo dus een heerlijk humeur meenamen op vakantie tot we klaar waren om aan het gourmetten te beginnen en we het nieuws vernamen dat Mw Duineveld gevallen was en veel pijn in haar heup had. We bleven goed op de hoogte van het nare nieuws omdat de begeleiding steeds overleg hadden, terwijl Mw per ambulance naar het ziekenhuis werd gebracht. Ik ben geen dokter en zal u daarom niet lastig vallen met medische termen, maar er werd goed overlegd door de dokters en zij besloten haar te opereren.  Dit was onze eerste dag.