Maandag de 1e dag

23 april 2024 - Kaatsheuvel, Nederland

Eindelijk is het zover, wij gaan naar Dongen met 13 bewoners. Voordat we de bus in gaan, genieten we eerst nog van een kop koffie/thee met een heerlijk gebakje. Nadat de bus gevuld is met koffers, boodschappen en de vakantiegangers, gingen we op weg naar Brabant. Deze keer hadden we niet voor een tussen stop gekozen, maar gingen we in 1x door en aten we in het huisje een kop soep met een tosti. Nadat iedereen tevreden de lunch op had, hebben we de kamers ingedeeld en koffers uit gepakt. Vele vakantiegangers gingen naar buiten om te genieten van het zonnetje, andere bleven binnen en zelfs werden er even geslapen.

Rond 19 uur hadden we de tafels gedekt om te gaan gourmetten, iedereen heeft hier zichtbaar van genoten. Na een kop koffie/thee gingen de meeste bewoners moe maar voldaan naar hun kamer toe om zich klaar te maken voor de nacht.

Echter hadden we 1 pech geval, Mw Duineveld was gevallen en moest voor controle naar het ziekenhuis. Daar bleek dat ze haar heup had gebroken en zij wordt dinsdag geopereerd hieraan

1. Heleen Hensen-Homburg:
    23 april 2024
    Wat ziet het er gezellig uit!
  2. Margot de Roos:
    23 april 2024
    Ziet er gezellig uit. Wel heel sneu dat er iemand gevallen is en in het ziekenhuis ligt.
  3. Annie:
    23 april 2024
    Gezellig, iedereen straalt!! Wat sneu voor mw duineveld zeg
  4. Annelies Nijssen-Snoek:
    Lekker genieten met elkaar! 😃
    Sterkte gewenst voor mevrouw Duineveld!
  5. Ruud:
    23 april 2024
    Ziet er leuk uit. Mooie foto's. Sterkte voor mevrouw Duineveld.

Jouw reactie